2017 yılında beş yeni örme makinenin eklenmesiyle (3 adet 2ip ve 3ip, 1 adet ribana ve 1 adet elektronik jakarlı interlok), toplam 18 örgü makinesine sahip olan yeni donanımlı ve klimalı bir örgü dairesi söz konusudur. Günlük ortalama 4.500 kg kumaş örülmektedir. Toplamda 10 adet 2ip ve 3ip, 2 adet süprem, 3 adet interlok ve 3 adet ribana makinesi bulunmaktadır.
Üretilen kumaşlar: 3 iplik, 2 iplik, süprem, pike, interlok, farklı tipte ribana ve ara kumaşlar. Diğer tip kumaşlar fasonda örülür, ancak iplik her zaman Promar tarafından tedarik edilir. Her ham kumaş topu boyahaneye gönderilmeden önce kontrol edilir.
Kumaş Depo
Her boya partisi ayrı ayrı raflarda tutulur. Her partinin % 20'si kontrolden geçirilir.
Modehanede numune ürünler dikmek için her tip dikiş makinesi mevcuttur. Ayrıca bir kesim masası da mevcuttur. Numune yapmak için 5 bilgisayar ve bir plotter mevcuttur.
Bu departmanda 2,20 metre genişliğinde Lectra Cutter'a hizmet veren 3x18 metre genişliğinde masalar bulunmaktadır. Kesici, 2017 model IH8'dir ve en son teknolojiyle donatılmıştır. Ayrıca günde 5.000 ila 10.000 adet kesen 2x20 metre dar masalar vardır. Her kesilen parça (pastal) numaralandırılır ve kumaş hataları için incelenir.
Nakışlarımızı firma içinde yapıyoruz. Günlük 7.500 adet nakış kapasiteli 6 adet nakış makinesine ve bir adet numune makinesine sahibiz. Bu makinelerde her tür nakışı yüksek kalitede üretebiliyoruz. Ayrıca bir lazer kesici ve bir presleme makinesi bulunur.
Dikim departmanında 150 makineyle ve fason üretim ile birlikte günde yaklaşık 7.500 parça üretiyoruz. Tüm dikiş makineleri 2017 yılında yenilenmiştir. Hemen hemen her dikiş makinesi mevcuttur. Proses kontrolleri ve barkodlu üretim sistemi, üretimin verimini ve kalitesini arttırır.
Müşteri ihtiyaçlarına göre departmanda normal yıkama, kumlu yıkama, enzim yıkama, taş ve asit yıkama işlemleri yapılır. Günlük ihtiyaca göre kapasite 4-7 bin adet arasında değişir.
Her ürün sevkıyattan önce, müşteri talimatına göre, detaylı bir şekilde kontrol edilir, ütülenir, paketlenir. Kolileme, Promar IT Departmanı tarafından yazılmış özel bir barkod sistemi ile yapılmaktadır.
Müşteri hizmetleri ve planlama departmanı genellikle şirket içinde ayrıca eğitim almış, endüstri veya tekstil mühendisleridir. Üretim miktarları ve takibi bir bilgisayar ağı tarafından kontrol edilir ve her işlem bilgisayarlar tarafından izlenebilir. Fason dikiş ve baskı işlemlerini kontrol eden bir grup yönetici ve teknisyen vardır.
İnsan ve endüstriyel atıklar geri kazanılır ve bitki sulamak için yeniden kullanılır. Kağıt, plastik ve kumaş atıklarının tümü ayrılır ve geri dönüşüm için satılır.
Çalışanlarımızı önemsiyoruz. Çalışanların olası sağlık sorunları için yarı zamanlı çalışan doktorumuz vardır. Yönetim etiği, tüm çalışanlara sürekli eğitim sağlamaktır. Türkiye Hükümeti tarafından belirtilen çalışma koşullarını sağlamaktayız.
- Tüm süreçlerde, müşterinin ihtiyaç ve beklentilerini tam olarak karşılayan bir anlayış içinde güvenilir ve aranan firma olmak için; değişen teknolojiyi ve şartları sürekli takip ederek, proseslerimiz ve ürün gerek ve şartlarımıza uygun olanı firmaya kazandırmak,
- Müşteri ve tedarikçilerle güvene dayalı bir işbirliği içinde olmak
- Müşteri rekabetine katkı sağlayacak; dünya standartlarına ve müşteri beklentilerine göre ürün üretmek
- Ürün ve hizmeti zamanında teslim ederek müşteri memnuniyetini sağlamak,
- Kalite yönetim sisteminin, iç ve dış bağlam da göz önünde bulundurularak risk bazlı yaklaşımlar, denetimler ile sürekli iyileştirilmesini sağlamak,
- Ürün gerçekleştirme süreçlerinde, iç ve dış bağlam da göz önünde bulundurularak risk bazlı yaklaşımlar ile süreçleri ve ürün kalitesini sürekli iyileştirerek firmaya ve müşterilerine değer yaratmak,
- İş Sağlığı ve Güvenliği bilincini eğitimler ile geliştirmek, oluşabilecek tehlikeleri önceden belirlemek ve önlemler almak,
- Tüm çalışanlarda kalite bilincini oluşturmak, çalışanları, öneriler ile gelişmeye, iyileştirmeye ortak etmek, performans değerlendirmeleri ve ödüller ile motivasyonlarını arttırmak,
- Kaynaklarımızı yerinde ve tasarruflu kullanarak tüketmek, yasalar ve yönetmelikler çerçevesinde yaşadığımız topluma ve çevreye saygılı olmaktır.
Örme Departmanı
2017 yılında beş yeni örme makinenin eklenmesiyle (3 adet 2ip ve 3ip, 1 adet ribana ve 1 adet elektronik jakarlı interlok), toplam 18 örgü makinesine sahip olan yeni donanımlı ve klimalı bir örgü dairesi söz konusudur. Günlük ortalama 4.500 kg kumaş örülmektedir. Toplamda 10 adet 2ip ve 3ip, 2 adet süprem, 3 adet interlok ve 3 adet ribana makinesi bulunmaktadır.
Üretilen kumaşlar: 3 iplik, 2 iplik, süprem, pike, interlok, farklı tipte ribana ve ara kumaşlar. Diğer tip kumaşlar fasonda örülür, ancak iplik her zaman Promar tarafından tedarik edilir. Her ham kumaş topu boyahaneye gönderilmeden önce kontrol edilir.
Kumaş Depo
Her boya partisi ayrı ayrı raflarda tutulur. Her partinin % 20'si kontrolden geçirilir.
Kumaş Test
Sayfa BaşıHer boyanan parti, boyahanelerde test edilse de, Promar'da tekrardan test edilir.
Modelhane
Sayfa BaşıModehanede numune ürünler dikmek için her tip dikiş makinesi mevcuttur. Ayrıca bir kesim masası da mevcuttur. Numune yapmak için 5 bilgisayar ve bir plotter mevcuttur.
Kesim Departmanı
Sayfa BaşıBu departmanda 2,20 metre genişliğinde Lectra Cutter'a hizmet veren 3x18 metre genişliğinde masalar bulunmaktadır. Kesici, 2017 model IH8'dir ve en son teknolojiyle donatılmıştır. Ayrıca günde 5.000 ila 10.000 adet kesen 2x20 metre dar masalar vardır. Her kesilen parça (pastal) numaralandırılır ve kumaş hataları için incelenir.
Nakış Departmanı
Sayfa BaşıNakışlarımızı firma içinde yapıyoruz. Günlük 7.500 adet nakış kapasiteli 6 adet nakış makinesine ve bir adet numune makinesine sahibiz. Bu makinelerde her tür nakışı yüksek kalitede üretebiliyoruz. Ayrıca bir lazer kesici ve bir presleme makinesi bulunur.
Dikimhane
Sayfa BaşıDikim departmanında 150 makineyle ve fason üretim ile birlikte günde yaklaşık 7.500 parça üretiyoruz. Tüm dikiş makineleri 2017 yılında yenilenmiştir. Hemen hemen her dikiş makinesi mevcuttur. Proses kontrolleri ve barkodlu üretim sistemi, üretimin verimini ve kalitesini arttırır.
Yıkama Departmanı
Sayfa BaşıMüşteri ihtiyaçlarına göre departmanda normal yıkama, kumlu yıkama, enzim yıkama, taş ve asit yıkama işlemleri yapılır. Günlük ihtiyaca göre kapasite 4-7 bin adet arasında değişir.
Kalite Kontrol, ütü ve paket
Sayfa BaşıHer ürün sevkıyattan önce, müşteri talimatına göre, detaylı bir şekilde kontrol edilir, ütülenir, paketlenir. Kolileme, Promar IT Departmanı tarafından yazılmış özel bir barkod sistemi ile yapılmaktadır.
Planlama
Sayfa BaşıMüşteri hizmetleri ve planlama departmanı genellikle şirket içinde ayrıca eğitim almış, endüstri veya tekstil mühendisleridir. Üretim miktarları ve takibi bir bilgisayar ağı tarafından kontrol edilir ve her işlem bilgisayarlar tarafından izlenebilir. Fason dikiş ve baskı işlemlerini kontrol eden bir grup yönetici ve teknisyen vardır.
Promar çevreye duyarlı bir şirkettir
Sayfa Başıİnsan ve endüstriyel atıklar geri kazanılır ve bitki sulamak için yeniden kullanılır. Kağıt, plastik ve kumaş atıklarının tümü ayrılır ve geri dönüşüm için satılır.
Çalışanlar için sosyal çevre
Sayfa BaşıÇalışanlarımızı önemsiyoruz. Çalışanların olası sağlık sorunları için yarı zamanlı çalışan doktorumuz vardır. Yönetim etiği, tüm çalışanlara sürekli eğitim sağlamaktır. Türkiye Hükümeti tarafından belirtilen çalışma koşullarını sağlamaktayız.
Kalite Politikamız
Sayfa Başı- Tüm süreçlerde, müşterinin ihtiyaç ve beklentilerini tam olarak karşılayan bir anlayış içinde güvenilir ve aranan firma olmak için; değişen teknolojiyi ve şartları sürekli takip ederek, proseslerimiz ve ürün gerek ve şartlarımıza uygun olanı firmaya kazandırmak,
- Müşteri ve tedarikçilerle güvene dayalı bir işbirliği içinde olmak
- Müşteri rekabetine katkı sağlayacak; dünya standartlarına ve müşteri beklentilerine göre ürün üretmek
- Ürün ve hizmeti zamanında teslim ederek müşteri memnuniyetini sağlamak,
- Kalite yönetim sisteminin, iç ve dış bağlam da göz önünde bulundurularak risk bazlı yaklaşımlar, denetimler ile sürekli iyileştirilmesini sağlamak,
- Ürün gerçekleştirme süreçlerinde, iç ve dış bağlam da göz önünde bulundurularak risk bazlı yaklaşımlar ile süreçleri ve ürün kalitesini sürekli iyileştirerek firmaya ve müşterilerine değer yaratmak,
- İş Sağlığı ve Güvenliği bilincini eğitimler ile geliştirmek, oluşabilecek tehlikeleri önceden belirlemek ve önlemler almak,
- Tüm çalışanlarda kalite bilincini oluşturmak, çalışanları, öneriler ile gelişmeye, iyileştirmeye ortak etmek, performans değerlendirmeleri ve ödüller ile motivasyonlarını arttırmak,
- Kaynaklarımızı yerinde ve tasarruflu kullanarak tüketmek, yasalar ve yönetmelikler çerçevesinde yaşadığımız topluma ve çevreye saygılı olmaktır.